Menestyminen perustuu yksinkertaisesti siihen, kuinka kiinnostuneita, ostohalukkaita ja sitoutuneita asiakkaat ovat. Digiajassa huomion herättäminen ja asiakkaiden sitouttaminen edellyttää vuosi vuodelta parempia vaikuttamisen taitoja.

Tunnevoimaa bisnekseen johdattaa lukijan suoraan tunnevaikuttamisen keinojen ytimeen runsaiden esimerkkien ja inspiroivien tehtävien kautta. Kirja opastaa niin yrittäjää kuin suuryhtiön johtajaakin kasvattamaan bisnestään entistä tehokkaammin ja luovemmin, oli käytössä sitten miljoonabudjetti tai vasta alustava bisnesidea.

Kirjoittaja Isa Merikallio on toiminut motiivitutkijana ja kasvustrategiakonsulttina yli 20 vuotta ja erikoistunut yksittäisten yhtiöiden lisäksi kokonaisten toimialojen vetovoiman kasvattamiseen. Hän on myös tunnemotiiveja paljastavan ValueScout-tutkimusmetodin kehittäjä.