Valjasta brändisi liiketoiminnan arvon kasvattamiseen

Jos lähtisit kehittämään tai luomaan yritykselle arvoa brändin avulla, mistä lähtisit liikkeelle? Miten huomioisit yrityksen strategian ja position roolin työssäsi? Miten käsittelisit matkan varrella tulevat haasteet ja muutostarpeet?

Näitä pohdittiin uuden, kansainvälisen yhtiön brändin lanseerauksessa, joka toteutettiin vuodessa. Muutosprosessissa edettiin liiketoimintastrategian pohjalta markkinointisuunnitelman luomiseen ja brändin lanseeraukseen.

Kirja on konkreettinen ja realistinen kuvaus yrityksen brändin kehittämisestä. Se tuo ideoita ja ajatuksia yrityksen strategian selkeyttämiseen, toiminnan kaupallistamiseen ja siihen, miten brändi auttaa arvon kasvattamisessa.

Hanna Viita on markkinoinnin ja viestinnän ammattilainen, joka on yli 20-vuotisen uransa aikana toiminut kansainvälisten yritysten (mm. Apple, Nokia, Wärtsilä) markkinoinnin johdossa.